سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین مرکز کاشت مو

کاشت مو چیست؟

کلینیک کاشت مو رویان سلامت بهترین مرکز کاشت مو در تهران: دکتر محمد حسن ناص (متخصص پوست) عضو انجمن متخصصان پوست و مو ایران
ریزش مو و طاسی بیشترین نگرانی بیش از نیمی از مردان در سراسر جهان است. دغدغه هایی که می توان با روش کاشت مو برطرف کرد در عمل منظور از کاشت مو انتقال مو از پشت سر به جلوی سر و نواحی خالی سر و صورت است. با کاشت موی طبیعی می توانیم مناطق نازک یا بدون موی سر را به گونه ای درمان کنیم که برای مدت زمان کوتاهی با مو پوشانده شوند. چیزی که تصور آن برای مدتی سخت بود.
در حال حاضر ، تنها راه درمان و ترمیم موهای از دست رفته استفاده از کاشت موی طبیعی است که می تواند در مناطق مختلفی از جمله (سر ، ابروها ، ریش و سبیل ، مژه ها ، نواحی اسکار) انجام شود. کاشت مو اولین بار در سال 1939 توسط پزشک ژاپنی دکتر Okuda انجام شد و سپس در سال 1959 توسط پزشک آلمانی دکتر Orentreich انجام شد.

مهمترین دلایل استقبال از کاشت مو چیست:

در سالهای اخیر ، بسیاری از تجربیات و روشهای کاشت مو مورد آزمایش قرار گرفته است و سرانجام امروزه ، با استفاده از فناوری جدید ، از دسته های کوچکتری از مو به نام میکرو گرافت برای کاشت مو استفاده می شود ، در نتیجه نتایج ظاهری رضایت بخشی و طبیعی ارائه می شود. امروزه این کار دشوار شده و به یکی از عمل های سرپایی و بسیار سبک تبدیل شده است ، که بر اساس جمع آوری ریشه های موی فرد و کاشت آنها در نقاط مورد نظر است. پرشین مو به عنوان بهترین مرکز کاشت مو یکی از مراکز مهم در این زمینه است

کاشت مو چیست ؟ و روش های آن

مهمترین مزایای کاشت مو:

در جدیدترین روش کاشت موی طبیعی ، از فولیکول های مو در نواحی مقاوم در برابر ریزش مو (پشت و اطراف سر) که بانک های مو نامیده می شوند ، برای جایگزینی موهای از دست رفته استفاده می شود.بنابراین ، پیاز یا پیاز مو پیوندی نه تنها موی کاملاً طبیعی است . بلکه تقریباً تا آخر عمر باقی مانده و در برابر سقوط مقاوم است.
با توجه به اینکه فولیکول های مو برداشته شده می توانند در هر ناحیه از پوست رشد کنند ، بنابراین کاشت مو به مناطق مختلف بدن از جمله سر ، ابروها ، ریش و سبیل ، مژه ها یا حتی جای زخم آسان است. به دلیل زخم یا سوختگی می توانید این کار را با موفقیت انجام دهید و خوشبختانه موهای جدید به مراقبت های پزشکی یا غیر دارویی خاصی احتیاج ندارند و یک عمر رشد می کنند و این موها مانند سایر موها قابل شستشو ، فرم و برش هستند.

دیگر نگران موهای از دست رفته نباشید. کلینیک کاشت مو پرشین مو ، به عنوان بهترین مرکز کاشت مو با داشتن نیروهای متخصص ، زیبایی و جوانی را به شما باز می گرداند شعار ما دقت ، کیفیت ، رضایت شخصی در کمترین زمان ممکن با جدیدترین روش در جهان است. کاشت موی طبیعی با ضمانت کتبی و با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. کاشت مو به روش طبیعی مو ، ابرو و جوان سازی با روش PRP توسط متخصص پوست تعداد سیستم پزشکی است.
متخصصان پوست در این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو ، ضمن معرفی خود به عنوان یکی از بنیانگذاران کاشت موی طبیعی از طریق پیوند Isolated Follicular: FIT در ایران ، آمادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام می کنند.
کلینیک کاشت مو پرشین ، به عنوان بهترین مرکز کاشت مو با سالها تجربه ، بیشترین افراد (بیش از 15000 نفر تا پایان دهه 1990) را دارد که تحت عمل جراحی کاشت مو طبیعی قرار گرفته اند.
مشتریان می توانند از طریق وب سایت ، ایمیل ، تماس تلفنی و یا شرکت در جلسات رایگان کاشت مو با کارشناسان این مجموعه مشورت کنند تا پس از تحقیق در مورد شرایط خود ، بهترین و رضایت بخشترین روش را برای مشتری ارائه دهند

کاشت موی طبیعی

بهترین روش برای کاشت موی طبیعی م effectiveثرترین و قطعی ترین روش درمان ریزش مو است. کاشت مو یک روش سرپایی بدون بیهوشی ، با بی حسی موضعی است. بنابراین ، شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل ، در نتیجه کاشت مو روی سر خود دردی احساس نمی کند. اگرچه کاشت موی طبیعی روشی است که سالها پیش آغاز شده است ، اما طبق گفته متخصصان زیبایی در 5 سال گذشته و با تحقیقات پیشرفته متخصصان پوست ، مو دچار تغییرات شدیدی شده است ، بنابراین اکنون کاشت موی طبیعی به شخصی شناخته شده دشوار است و نتایج به نظر می رسد شگفت انگیز طبیعی و زیبا.
برخی از نکات کلیدی برای کاشت موی طبیعی برای مشتری

خط رشد مو برای کاشت مو

مهمترین مشکل در زیبایی هر فرد خط رویش موهای پیشانی است که با گذشت زمان و سن بیشتر می شود. این مشکل اگرچه پوست خوب و جوانی دارد اما می تواند در ظاهر فرد به ویژه آقایان تأثیر زیادی بگذارد و نتایج این عمل در جوانی او را متعجب خواهد کرد
خط موی فعلی خود را با عکسی که چند سال پیش گرفته شده مقایسه کنید. این مقایسه به شما نشان می دهد که چقدر موهای خود را از دست داده اید. سرعت ریزش شما چقدر سریع است و ظاهر شما چقدر بیشتر است؟

بهترین زمان برای کاشت موی طبیعی برای جوانان:

بیشتر کاشت مو وقتی انجام می شود که مو به اندازه کافی جدا شده باشد اما کاملاً طاس نباشد. با این حال ، به گفته متخصصان ، بهتر است که شخص وقتی (25-25 سال) پیوند مو انجام دهد و از نظر اجتماعی فعال باشد و می خواهد هم در محل کار و هم در زندگی و روابط اجتماعی فعال باشد.
اگر روند نازک شدن مو و طاسی از اواخر نوجوانی و اوایل دهه بیست شروع شود ، به احتمال بسیار زیاد می توان پیش بینی کرد که این فرد از طاسی شدید و کامل رنج خواهد برد. اما اگر این اتفاق در دهه های سوم و چهارم زندگی رخ دهد ، می توان فرض کرد که فردی دچار ریزش گسترده و شدید مو نخواهد شد. همه این عوامل در تصمیم گیری در مورد انجام کاشت مو بر روی کاندیدای کاشت مو نقش دارند.

واحد فولیکولی (پیوند) چیست؟

واحدهای فولیکولی چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردارند؟
مو در گروه های 1 تا 4 رشد می کند و بین این گروه های مو فاصله وجود دارد. پیوند واحدهای فولیکولی به معنای استفاده از استریومایکروسکوپ برای برداشتن دقیق این واحدها با اطمینان از پوست برای پیوند به مناطق طاس است. موهای بدون مویی که بین فولیکول ها هستند برداشته می شوند ، بنابراین شما پیوند موی واقعی انجام می دهید. انجام این کار بسیار مهم است زیرا فرد طاسی از مناطق بدون مو بیشتر در مناطق پیوندی راضی نخواهد بود.

.
تفاوت پیوند واحد فولیکولار با پیوند مینی یا میکرو چیست؟
پیوند میکرو پیوندی است که شامل 1 تا 2 تار مو باشد و مینی پیوند پیوندی است که حاوی 3 تا 6 تار مو است. بنابراین ، پیوند واحد فولیکولی در واقع نوعی پیوند مینی یا میکرو میکرو است. اینجاست که شباهت ها به پایان می رسد. در مورد مینی یا میکرو گرافت ، توجهی به واحدهای فولیکولی نمی شود. این نوع پیوند با برداشتن یک نوار مو از ناحیه دهنده دهنده مو با استفاده از چاقوی چند لبه انجام می شود. پس از برداشتن نوار مو ، بدون استفاده از میکروسکوپ یا ابزار دیگری و صرف نظر از شرایط طبیعی فولیکول های مو ، آنها را به اندازه دلخواه تبدیل می کنند. این سه مشکل ایجاد می کند:

برش بیشتر
    کاشت مو بدون پوست
    کاهش تراکم در ناحیه گیرنده به دلیل بزرگتر شدن پیوند ، و همچنین پیوند پوست بدون خز

مزیت اصلی مینی میکرو پیوند این است که برای جراح زمان کمتری لازم است ، به مهارت و نیروی کمتری نیاز دارد و بنابراین برای بیمار ارزان تر خواهد بود. اما ، نتیجه معمولاً برعکس است و این روش از روش کاشت مو FUT بهتر نیست.
کاشت مو
پیوند واحد فولیکولار (بهترین روش برای کاشت مو
FUT چیست؟
پیوند یک واحد فولیکولی به معنی پیوند گروه های کوچک ، خاص و طبیعی مو است که به آنها واحدهای فولیکولی گفته می شود. یک نوار موی نازک از پشت یا کنار سر برداشته می شود و سپس واحدهای فولیکولی با استفاده از میکروسکوپ و توسط تکنسین های واجد شرایط برداشته می شوند. واحدهای فولیکولی از 1 ، 2 ، 3 و گاهی 4 مو تشکیل شده است. این واحدها با توجه به الگوی طبیعی رشد مو در نواحی طاس قرار می گیرند.

استخراج واحد فولیکولی (بهترین روش کاشت مو FUE) چیست؟
استخراج واحدهای فولیکولی شامل برداشتن یک به یک واحدهای فولیکولی از ناحیه دهنده دهنده مو بدون برداشتن نوار مو است. برای استخراج این واحدهای فولیکولی از ابزاری مانند ضربه استفاده می شود.
چرا کاشت مو FUE؟
با توجه به این واقعیت که بسیاری از بیماران از دوام اسکار پوست سر به دلیل از بین بردن فولیکول های مو ناراضی بودند ، روش استخراج یک واحد فولیکولی ایجاد شد. با استفاده از تکنیک های جراحی ، زخم ناشی از از بین بردن نوار مو در ناحیه دهنده دهنده مو تقریباً از بین می رود.

واحد بیوفولیکولار چیست؟


برخی از واحدهای فولیکولی بسیار نزدیک به یکدیگر هستند ، بنابراین به جای تقسیم آنها به دو واحد فولیکولی ، این واحدها با استفاده از استریومیکروسکوپ ها به عنوان بافتی حاوی دو واحد فولیکولی با دقت از هم جدا می شوند. این موارد در قسمت جلوی سر قرار دارند و تراکم بیشتری نسبت به استفاده از واحدهای فولیکولی منفرد ایجاد می کنند.
روش های مختلف کاشت مو: روش کاشت مو FUT ، روش کاشت مو FIT
آخرین روش کاشت مو در این مرکز به روش های زیر قابل انجام است.

 

روش کاشت مو FUT:

تکنیکی که ما در این روش استفاده می کنیم در واقع پیوند واحد فولیکولی یا FUT (پیوند واحد فولیکولار) نامیده می شود. این روش کاشت مو حالتی کاملاً طبیعی ایجاد می کند. در این بیمار فقط یک جلسه کاشت مو انجام می شود و ظاهر طبیعی پیدا می کند. در کاشت مو FUT ، واحدهای طبیعی فولیکولی مو (گرافت) برداشته می شود. در این روش یک تکه پوست با فولیکول از پشت بیمار برداشته می شود. این روش بسته به تعداد گرافت چندین ساعت طول می کشد. برای کاشت مو 2000 تکه ، متوسط ??زمان حدود 6 ساعت است. در این روش از بی حسی موضعی (مانند بی حسی که در دندانپزشکی استفاده می شود) و آرامبخش برای آرامش و تماشای فیلم / تلویزیون استفاده می شود. بی حسی موضعی تنها قسمت دردناک جلسه است و روش فوق معمولاً ناراحتی کمتری نسبت به دندانپزشکی ایجاد می کند. پانسمان سر اجتناب ناپذیر است. روز بعد ، بیمار برای بررسی ناحیه و شستن آن برمی گردد. بعد از انجام این عمل ، بیمار دچار پوسته پوسته شدن و قرمزی جزئی در ناحیه گیرنده می شود که حدود 7 تا 10 روز طول می کشد و ریزش موهای کاشته شده طی چند هفته اول طبیعی است. سپس موها برمی گردند و بعد از حدود سه تا چهار ماه دوباره رشد می کنند. نتایج اغلب حدود شش ماه یا بیشتر دیده نمی شوند و حدود 12 ماه بعد دیده می شوند. نتایج دائمی خواهد بود.

هدف ما ایجاد ظاهری طبیعی و همچنین تراکم کافی مو است و در این زمینه مقالات زیادی را ارائه داده ایم که راه های دستیابی به این هدف را معرفی می کنند. ما مهارت کافی برای ایجاد نتایج طبیعی داریم. به طور کلی ، نیمه جلوی سر بدون مو فقط به یک جلسه درمان نیاز دارد تا یک پوشش طبیعی ایجاد کند. نیمه عقب را نیز می توان در یک جلسه به پایان رساند. تعداد جلسات کاشت مو در روش کاشت مو FUT به تراکم مورد نظر بیمار بستگی دارد. تعداد کاشت مو که در یک جلسه کاشته می شود و تعداد و دفعات جلسات کاشت مو به خصوصیات فردی هر بیمار بستگی دارد که از قبل برای هر بیمار برنامه ریزی شده است. به عنوان مثال ، موهای ضخیم پوشش موهای نازک را دو برابر می کند. تعداد فولیکول هایی که می توانند در طی روش کاشت مو پیوند شوند به ویژگی های اهدا کننده از جمله خاصیت ارتجاعی پوست و تراکم فولیکول بستگی دارد.
دو روش برای از بین بردن فولیکول از ناحیه اهدا کننده وجود دارد:

 

منبع : https://royan.clinic/