سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لینک های .EDU چقدر ارزشمند هستند؟

همه بک لینک ها برابر نیستند. پیوندی از یک انجمن ناخواسته در مقایسه با پیوند یک وبلاگ معتبر در صنعت شما ، وزن زیادی نخواهد داشت.

به همین ترتیب ، Google در مقایسه با پیوندهایی که معمولاً از وبلاگ نویسی مهمان با سایر همسالان خود می گیرید ، مقدار بالاتری را برای رپورتاژ EDU اختصاص می دهد.

در اینجا چند دلیل وجود دارد.

محتوای علمی کیفیت بالا را فریاد می زند
در دنیایی که هر کسی می تواند یک آخر هفته وبلاگ خود را شروع کند ، محتوای سایت های دانشگاهی قانونی تر و قابل اعتماد تر است.

داشتن نام سایت .edu تنها دلیل اعتماد Google به آن نیست. این بیشتر در مورد کیفیت محتوای موجود در این سایت ها است.

سایت های EDU معمولاً قدیمی هستند
دامنه های قدیمی معمولاً طی چند سال گذشته صفحات زیادی در فهرست Google موجود است.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Orbit Media ، متوسط ??عمر یک وب سایت فقط 2 سال و 7 ماه است! بیشتر وب سایت ها به سادگی آنقدر عمر نمی کنند که بتوانند اقتدار و شهرت مورد نیاز Google را بسازند.

از طرف دیگر وب سایت های EDU ده ها سال است که در وب هستند. بنابراین ، آنها قدرت بیشتری در موتورهای جستجو نسبت به یک وب سایت متوسط ??دارند.

سایت های EDU انبوهی از بک لینک در پشت خود دارند
دامنه های دارای اقتدار بالا تمایل دارند به منابع موجود در صفحات وب سایت های آموزشی پیوند دهند. این موارد دامنه و صفحه را برای سایتهای EDU بیشتر می کند.

بک لینک های EDU از طرح های پیوند ایجاد نمی شوند
این یک واقعیت شناخته شده در دوره SEO پس از پاندا و پس از Penguin است که Google در سایتهایی که از "طرح های پیوند" استفاده می کنند سرکوب می کند.

این طرح ها شامل خرید لینک در سایت های دیگر با هدف صرف دستکاری در رتبه بندی می باشد.

انجام "طرح پیوند" در وب سایت های EDU برای اسپمرها دشوار است. آنها به خوبی تعدیل می شوند ، دارای استانداردهای محتوای بالا و دستورالعمل های دقیق ویراستاری هستند. به همین دلیل است که وب سایت های آموزشی معمولاً مجازات موتورهای جستجو خارجی نیستند.

همه دلایل بالا ثابت می کنند که پیوندهای EDU چقدر ارزشمند هستند.

اما سوالی که احتمالاً اکنون در ذهن خود می پرسید این است: "چگونه روی زمین می توانم از این وب سایت های دانشگاهی / علمی پیوند ایجاد کنم؟"

در زیر چند روش آزمایش شده برای انجام این کار آورده شده است.