سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ جدید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان چیست ؟

    نظر

کاشت طبیعی مو یک فعالیت زیبایی است که به انتقال فولیکول­های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمتهای جلویی و میانی سر در افراد می­گویند. انتقال گرافت­ها (واحدهای پیاز مو) از یک بخش بدن به بخش دیگر را کاشت موی طبیعی می­گویند. این روش کمترین میزان عوارض و معایب را نسبت به سایر روشها دارا بوده و درصد موفقیت بالایی در سالهای اخیر کسب کرده ­است. بیماران مبتلا به فشار خون یا بیماری های قلبی که دارو مصرف میکنند، ممکن است به اپی نفرین حساس بوده و هنگام تزریق واکنش عصبی داشته باشند که باعث کاهش فشار خون و نهایتا بیهوشی شود. خصوصا آن دسته از خانم ها که برای کاهش وزن از رژیم تغذیه ناسالم و غیراصولی استفاده می کنند. به علاوه عوارض و معایب آن به طرز چشم­گیری نسبت به کاشت موی مصنوعی کاهش می­یابد. که این امر به عواملی همچون روش کاشت و تراکم مورد نیاز بستگی دارد. خونریزی یکی از مواردی است که برای تمام عمل های جراحی و همینطور خدمات زیبایی به وجود خواهد آمد و این امر ممکن است برای بانوان بسیار وحشتناک باشد و استرس های بی موردی را به خود راه خواهند داد.

بلکه بنا به نوع تکنیک به­کاررفته جهت این عمل و شرایط بعد از عمل، زمان حاصل شدن جواب شاید کمی فرق کند ولی این امر معمولا وابسته به اینکه در چه فصلی کاشت مو صورت گرفته، ندارد. پس از کاشت مو چه بر سر موها می آید؟ چه موهایی برای کاشت مو استفاده می شوند؟ • در صورتی که هر نوع دارویی مانند آسپرین یا داروهای حاوی آسپرین مصرف می کنید، قبل از عمل حتما با پزشک خود در میان بگذارید. از این رو در زمان جداسازی و استخراج گرفت های مو از این ناحیه آنها را با استفاده از دستگاه های مخصوص (البته در روش کاشت مو Sut) جدا کرده و به دقت در بخشی از سر که موها در آن کم پشت شده و یا دچار طاسی شده، کاشته می شوند. سکسکه: درصد کمی از افراد پس از عمل دچار سکسه می شوند که با خوردن داروهای استروئیدی بهبود می یابند. به همین علت برای کسانی که تراکم کمی در بانک مو دارند، احتمالاً روش FUT بهترین روش کاشت مو است. FUT قدیمی­ترین و متداول­ترین روش کاشت مو است که در آن پس از بی­هوشی یا بی­حسی نواری از پوست پشت سر (که اصطلاحا به آن، بانک مو گفته می­شود) برداشته شده و برای شستوشو و جدا کردن گرافت­ها (قطعه­ای از بافت حاوی فولیکول­های مو برای کاشت) به یک اتاق خاص برده می­شود.

 

امری طبیعی است و بعد از چند هفته از بین میروند.

 

بهترین روشی که بفهمید ویژگی­های ذکرشده را دارید یا خیر، مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو و کاشت مو است که معمولا به صورت رایگان انجام می­شود. مراجعه کننده باید لباس خود را بپوشد. قبل از کاشت بیمار باید یک سری آزمایشات مربوط به انعقاد خون، ویروس ایدز، هپاتیت، و در شرایط فعلی آزمایش مربوط به ویروس کرونا را حتما انجام دهد. آیا برای کاشت مو باید فصل خاصی را در سال در نظر گرفت؟ سلام الان یکماه است کاشت مو داشتم بعداز چهارده روز تعداد زیادی از موهای کاشته را بادستم باارامی ازجلوی سرم جداکردم الان پوست سرم یکم قرمزه وپوست سرم صاف صاف هست ایا احمال داره ریشه ازبین رفته باشه ورشدی بوجودنیاد. در برخی روشهای کاشت ممکن است شب بعد از جراحی یا تا چند روز بعد از آن خونریزی داشته باشید. بنظرتون قرمزی کف سرم بخاطر این بوده ک در معرض افتاب بودم و اینکه خطری برا رشد مو داره هر چند افتاب پاییز سوزان نیست؟ کیست، برآمدگی و زخم در محل کاشت مو امری طبیعی است و بعد از چند هفته از بین میروند. 2- مرطوب نگه داشتن محل برداشت مو در پشتسر در طول روز و شب به مدت دو هفته. بهمدت دو هفته بعد از عمل لباسهای جلوبسته نپوشید و مراقب باشید موقع تعویض لباس آن را روی موهایتان نکشید.

کاشت مو

روشهایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT انجام میشوند.

بهترین روش برای کاشت مو به نیازهای فردی و همچنین توصیه پزشک بستگی دارد؛ اما در حالت کلی، بهترین و جدیدترین روش کاشت مو، روش SUT است؛ در این روش تمام مراحل کاشت مو با استفاده از دستگاه­های پیشرفته انجام می­شود و این امر، برداشت مو را تسریع می­کند. در این روش دیگر از جراحی و برداشت فلپ خبری نیست و فولیکول های مو به طور جداگانه با استفاده از پانچ های دستی ( FIT ) و یا میکروموتورهای اتوماتیک ( کاشت مو به روش SUT ) یا دستگاهای مشابه دیگر مانند Neo Graft و Safer از محل بانک مو برداشت می شود. روشهایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT انجام میشوند. کاشت مو طبیعی چیست و چگونه انجام می­شود؟ اکثر مراجعان در طول جراحی به­ هوش بوده و فقط بی­حسی در قسمت پوست سر آنها اعمال می­شود. منظورمان مردانی است که پانسمان سفید رنگی روی سرشان است ، به این معنی که آنها فقط جراحی کاشت مو انجام داده اند. است که به تقویت فولیکول ها و رشد سریع تر آنها کمک شایانی می کند.